03 Aralık 2010

Firıngıls

Sayın Yeni Akit gazetesi yetkilileri,
size kolaylık olsun diye ben iki tane allahsızın adını burada ifşa etmek, onları hedef göstermek istiyorum:
Nurla Bayrak ve Çağla Anarat.

Bu iki kitapsız, bi kutu Pringles'ı bi güzeeel yemiiiş, ondan sonra da boş kutusunu salondaki masanın ORTASINA bırakmış!
Geçen eve gittim, saat geç, yorgunum, argınım, kendimi ikili koltuğa bıraktım. Hemen yandan taptatlı bi kırmızılık... Bi çevirdim kafayı, sevimli bıyıklı bi adamın kafası beni kesiyo. Pringles! (also known as firıngıls) Elimi atmamla birlikte boş olduğunu anlayıp yıkılmam bir oldu. Hani böyle ağır bi şey kaldıracağını düşünen beyin ele ona göre bi güç gönderir de o şey hafif çıkınca el böle bi yalpalar, yukarı doğru gereğinden fazla bi ivme kazanır hani. Öle oldu işte.
Saat de geç, bakkala da gidemem. Zaten erken de olsa gitmem, üşenirim, o ayrı da. Hadi diyelim üşenmedim; bakkal kapalı! Neyse gittim yattım ondan sonra.

Tabii kendilerine okkalı bir not bırakmayı da ihmal etmedim.
Bu elim olaydan sonra henüz yüzyüze gelmedik kendileriyle. Olaylar nasıl gelişecek, yüzüme nasıl bakıcaklar bilmiyorum!!!

Buarada bunlar galiba hep, Erdem'i küçükken boş Napoliten kağıtlarını dolu gibi katlayıp kerizlemeye kalktığım için, çocuğun nefsinin dengeleriyle oynadığım için başıma geliyor olabilir. Karma is a biyaç çünkü.

16 yorum:

selim dedi ki...

Harbi allahsızlık yalnız yaptıkları. O ne iğrenç bir duygudur ya, öldürür insanı yani.
Her türlü olabilecek eyleminde silah gücü benden Elif. Şu anda dokunulmazım haftaya da silahlıyım yani :P

Elifella dedi ki...

haklı mücadelemde yanımda olduğun için teşekkürler selimim :)

nrrla dedi ki...

ben de mağdurum... çağla anarat hepsini tek başına yemiş. ben sadece dibinde kalan 7-8 pringles ı yedim. ama içimden de dedim, bunlar market sonrası "aa pringles almayı unuttuuuk" deyip ertesi akşam-ki benim evde olmadığım akşam olur- almışlar da bensiz yemişler diye hayıflandım..ben de seni ve çağlayı suçladım yani. kesişim kümemizi çağlayı kınıyorum burdan

Elifella dedi ki...

ulan günahını aldık ama, düşününce de 7-8 hiç fena bi rakam değil aslında. 0'IN YANINDAAAA!

nrrla dedi ki...

canım benim ya ivme falan demiş yazıda bide..cevap yazma acelesinde dikkat etmemişim...

vektörler konusunda da başarılıydın öss zamanı, senle gurur duyuyorum zeki sosyalbilimcim

b12'm seni de öperim gözlerinden, biraz ispiyonlamış gibi oldum ama ıhlamur güzeldi limonlu limonlu keza patlıcan-annemin yolladığı konserve olmasının benim için hiiiç bir hükmu yok, sen yaptın onu- da öyle, öpelleer

Elifella dedi ki...

naapiym haa napiym!! habire ivme, statik, mukavemet falan dediniz yanımda yıllarca. beynimi yıkadınız hep, müyendizleer!

nrrla dedi ki...

0 7-8'de emek var piçirik. kolum yağ oldu hep, koca pringles kutusunun dibine ulaşıcam diye..hak ettim ben o 7-8+kırıntılar'ı

nrrla dedi ki...

ahah :) afferim FDM'i de öğren salcam seni söz

selim dedi ki...

ağlendiniz ha :) Valla Elif sen zaten o kutuyu alırken tamamen dolu olmasını beklemiyordun ki 7-8 taneye bile razıydın bence.

Ayrıca nrrla'cım hiç kendini acındırma. Sen o 7-8 taneyi almak için kutu dibine ulaşmakla uğraşmamışındır, direk boşaltmışındır eline. Az çağal değilsin sen

nrrla dedi ki...

sen beni fazla tanıyosun mutlus, askere gitmen iyi oluyo

scıc dedi ki...

vay insafsız kandırdın demek beni küçükken.sınav öncesi bunu gördüm daha bi moralim bozuldu kazanamazsam suçlusu sensin lan deyip bütün suçu üstüne atıyorum.
iyi olmuş diyor öpüyorum.

sinem dedi ki...

Ahahahhaa Pringles manyaklığı sizin eve de gelmiş anlasılan ben gerzekce bira içtiğim zamanlarda daha fazla bira içebileyim diye yiyordum.Gecende Cagla bizdeyken onun da aklına sokmuştum.Ama bizde hep yedegi oluyor Elif aklında olsun:)Bu arada blogunu okuduğumdan bütün gün hiçbir iş yapmadım ama olsun bolca güldüm merci canım :)))

Elifella dedi ki...

sinem, her an kapınıza dayanabilirim bak haberin olsun! artık benim için sürekli bi yedek pringles tutmak zorundasın yoksa seni de burdan ifşa ederim!!
gününü eğlendirdiğime sevindim bu arada.. her zaman beklerim :)

sinem dedi ki...

Her zaman bekleriz.Hatta eczanenin karsısında ki bakkala binbir tembihle pringles aldırdım.Her yerimiz pringles yanii.Eczane de de var gell.Sen zaten beni özlemedin mi :))

Elifella dedi ki...

ya cidden özlediiim! bi program yapalım en kısa zamanda, pringlesa içki de eşlik etsin tabi bu programda :)

nrrla dedi ki...

ne pringlesmış..
sinem bize gelsene, gelsene bize, bize geeeel, gel daa