26 Haziran 2009

Enivicivokke

Biloooog,
Maykıl Ceksın ölmeeeş!
Yani tamam bir efsane gitti yok oldu filan ama şimdi her yerde şarkıları çalıcak, böle best ofları çıkıcak ortalığa, caddelerde filan her yerden maykıl ceksın şarkıları gelicek kulaklarımıza böle pis pis 80s 90s. Pek iyi olmadı ya. Neyse, umalım da sadece enivicivokke çalsın herkes!


Sana da baybay maykıl!

3 yorum:

EBelener dedi ki...

allah allaaaaah :) insan azcık da üzülür seni alternatif gençlik seni ya çocukluğum ölmüş burada. çalsın sazlar oynasın maykıl.

seratti dedi ki...

erdem bundan sonra hayır gelmezdi zaten çoktan ölmüştü ne üzülcen :)
elif bence sadece enivicivokke deil beat it de çalsın bilicin de çalsın daha da var ya bence güzel şarkısı. ben hiç rahatsız olmam valla :p

This conversation is over! dedi ki...

evet aslında ya bidit de iyiydi.tamam çalsın madem!