27 Haziran 2009

KPSS 2009

Lisans eğitimimin başından itibaren teyzelerin amcaların "Kpss ye de giriyo dimi sizin bölüm?", "Kpss ye de gircenmi?", "Kpss de varmış bak ona da gir!" gibi tavsiyeleriyle hayatıma giren KPSS'yi bugün itibariyle tecrübe etmiş bulunmaktayım. Tabiiki hiç çalışmadan girdim ve tabiiki patladım! Sorular bariz zordu. Bazı sorularda şok geçirdim hatta.(özellikle matematikteki çarpanlara ayırma ve obeb-okek sorularında- konuların isimlerini hatırlıyorum evet ama sadece isimlerini hatırlıyorum!)
Bir soruda RESMEN Türkiyenin dünyadaki ithalat ihracat sıralamasında kaçıncı olduğunu sormuş ki sanırım o soruyu doğru yapanların evlerine madalya filan göndericekler! Zaten fazla kişi yapamayacağı için pek masraflı bişiy de olmaz yani..
Yine bir başka soru da borçlar hukukunun temel ilkesi sorulmuştu ki o soru da her dönem mutlaka bir tane seçmeli hukuk dersi almama rağmen nasıl olup da borçları atlamamı sorgulamama neden oldu ay çok fazla uzun cümle kurdum..
Son soru Nisan G20 zirvesinin nerde toplandığıydı,Londra diye bişey kalmış aklımda tam işaretlicekken yok ya 2012 olimpiyatlarıydı o Londra'da olan deyip işaretlemedim. Sonra eve gelip baktım ki ikisi de Londra'daymış! Fazla bilginin kurbanı oldum iyi mi! (hayatımda ilk defa sanırım)Sakın kimse çıkıp fazla bilgi diye bişey yoktur demesin.Ağzını gırarım!

Fuck you London!

5 yorum:

Neighborhood dedi ki...

londra yı harcamayalım kpss için bence :p

This conversation is over! dedi ki...

ya ama ama bilerken yapamamak öle acı ki neybırhud! Çok sinirliyim. Yani sinirliydim. Geçti şimdi biraz..

Neighborhood dedi ki...

işte o yüzden en kötü karar bile kararsızlıktan iyidir deniyor heralde. misal 4 sene evvel öss de senin yaptığını yapıp emin olmadığınm soruyu cevaplamasaydım. muhtemelen şu an bambaşka bir hayat yaşıyor olacaktım. 1 yanlış soru giden 0,4 puan. 0,18 puan yüzünden istanbulda kalmak. hayat garip. sınavlar daha garip :)

This conversation is over! dedi ki...

kısmet be neybırhud boşver
ama sınavlar garip hakkaten haa..

Neighborhood dedi ki...

ehehe kısmet ya tabii sinirlenip üzülmeye can sıkmaya gerek yok :)