25 Ağustos 2009

Şapşi

Bu benim yeni (ve ilk) balığım. Adı şapşi. Sevgilim onun yokluğunda oyalanıym diye hediye etti bana bu şapşiriği.
video
Bugün Serhatla beraber Mecidiyeköye gittik sırf bu Şapşi'yi bulabilmek için. Profilonun karşısında kocaman bi petshop vardı, girdik, içerde bissürü balıklar köpekler var. Önce köpeklere doğru meyillendik. 2tane minik golden bi kafeste duruyolardı, bi tanesi Serhatı acayip sevdi. Ona doğru zıplamaya filan çalıştı camın içinden. Bana pek pas vermedi :( Sevgilim de köpekçiği çok sevdi, üzüldü kafeste kaldığı için, dudakları düştü hemen aşağı :( Sonra balıklara doğru gittik ama balıklarla ilgilenen amcayı hiç sevmedik. Biz orda çocuklar gibi şeniz, balık seçmeye gelmişiz, adam bütün şevkimizi kırdı. Mıymıy bişiler söylendi yok o onda yaşamaz, o ölür bilmemne. Neyse sinir olduk çıktık. Tam umutsuz umutsuz yürürken ben bi pasaj gördüm ve sanırım Samsun çiftlikteki içinde petshop olan pasaja benzetip burda kesin vardır diye girdim içeri! Harbiden de vardı kuş ve balık satan bi dükkan. Hem çok da tatlıydı amca. Kocaman fanus, süslü taşlar, yem ve Şapşiyi 20 liraya aldık çıktık. Sevgilim öle heveslendi ki Şapşiyi evine yerleştirmek için resmen koşar adım yürüdük. Eve geldiğimizde daha ben ellerimi yıkayıp pijamalarımı giyerken Serhat çoktan Şapşiyi yerine yerleştirmişti. Sonra dakikalarca oynadık onla. Sohbet ettik. Evde ilk günü olduğundan bi kıyak geçip bütün yem verdim ona (amca yarım demişti aslında) Sonra bu Şapşi yemi olduğu gibi yuttu! Bu arada Serhat da balığa seslendirme yapıp boğulma sesleri filan çıkarmaya başlayınca öyle korktum ki ilk günden ölücek sandım! Ama 2 dakika sonra olduğu gibi çıkardı yemi ağzından geri, sonra da tırtıklamaya başladı. Bu arada Serhat hala balığa seslendirme yapmaya devam ediyodu..

4 yorum:

hem tombul hem teneke dedi ki...

yeni yavrunuz hayırlıı olsunnn yuvasında mutluluklar şapşi'ye :)
ben de dün balık aldık diyince dedim rakı balık keyfii yapıcaklar heraldeee, aklıma bile gelmedi o balığın bu balık olucağı, kınadım kendimi ne aç insanmışım :P
en kısa zamanda ziyaretine gelirim, hatta mümkünse budi'yle de tanıştırmak isterim, hatta sizin şapşi dişiyse çiftleştirmek bile isteyebilirim :) malum hala budiye münasip bi kız bulamadık :)
bi de budi'nin yemlerinden mi alsanız acaba siz de şapşi'ye, minicik minicik budininkiler, hiç zorlanmadan yer yavrucak böylece, sen de korkmazsın ölücek diye :)

Elifella dedi ki...

ya dünkü halim inanılmazdı, resmen beynim kitlendi, sağol filan dedim sürekli :)
şapşi öğrendi artık nası yemesi gerektiğini ama yine de bidahakine miniklerden aliym ben de. kız mı erkek mi olduğunu nasıl anlicam bilmiyorum biraz bakındaım ama bi emare göremedim diloş :)

hem tombul hem teneke dedi ki...

vallahi biz budinin erkek olduğunu suyun yüzeyini kabarcıklarla doldurduğunda anlamıştık... o zmana kadar kızım diye sevip kimlik bunalımına sokmuşum hatta istemeden budiyi :)
ama edindiğim bilgilere göre erkek balıklar daha koyu renkli olup, daha keskin kenarlı yüzgeçlere sahiplermiş bi de kuyrukları daha kabartılı olurmuşş cnm :)

Elifella dedi ki...

o zaman bizim bu şapşi kız!
zaten resmen basenleri var, başka bişiy olamazdı!