27 Ağustos 2009

Serhat gitti!

Başa döndük tekrar. Şey gibiyim. Wordde sayfalarca yazı yazmışım, bitince sevinmişim bitti diye ama sayfayı kaydetmeden kapatmışım gibi. Çok gıcık!

İlk gidişinde beni neyin beklediğini tam olarak bilmiyodum, hayatımda bi değişiklik olucaktı ve kötü de olsa onun heyecanı vardı sanki. Bu sefer beni tam olarak neyin beklediğini biliyorum -Yine msn başında saatler, yine telefonlar, mesajlar, orda şimdi saat kaç hesaplamaları, mailler, tek başına yıldönümleri, geri sayımlar vs.- ve bundan hiç hoşlanmıyorum! Çünkü çok yaşlandırıcı,ağlatıcı, hayattan soğutucu, yaşama sevincini öldürücü şeyler bunlar..

Yaa, öle işte..

4 yorum:

Elifella dedi ki...

eğlenceliyi işaretleyen arkadaşa (o kendini biliyor) teessüflerimi sunarım!

Elifella dedi ki...

vaay, 3 etkileyici!

çok pis etkilerim.

Elifella dedi ki...

kendi kendime yorum yapıyorum sürekli! halim içler acısı, böhüüü!

hem tombul hem teneke dedi ki...

etkilenenlerdenim (ne zormuş bu kelimeyi yazmak nenlerler....)